Tuesday, February 8, 2011

Ok da sjø...

Etter en del etterspørsler om å starte min egen blogg (altså en personlig blogg, ikke en som bare er businessorientert), har jeg endelig gitt etter for presset og her er jeg altså. Som Konstanse, ikke som Credo Music.

Så hva vil folk vite? Hva jeg gjør for noe her nede på den andre sida av jorda?

Well..

Work, work, work. Jeg jobber hardt. Og lenge. For peanøtter :( For tida jobber jeg 7 dager i uka i 2 jobber, samt at jeg har min egen bedrift å drive med på...err...fritida? Noe i den duren. Men selv om jeg jobber 55 timer i gjennomsnittet som barista, tjener jeg ikke stort mer enn 4000 NOK i uka. Yeah, go Australia! En av de tingene jeg savner mest med Norge er ei god og stabil inntekt med 38 timer i uka. Men sånn er det bare. Man må lide litt for å komme seg på topp av gjeld og andre utgifter før man kan leke og ha det hyggelig. Man bor jo tross alt i paradis <3

Men hjemsyk? Det er jeg.

1 comment:

  1. Jammen heisann sveisann!:)Har Kirsti overtalt deg å starte blogg ja? Hehe..Veldig artig da,spennende å høre hvordan livet ditt er "der borte" ;) Hørtes ikke ut som beste lønna i verden dette, men for et herlig land det må være å bo i da! Håper jeg får sett det med mine egne øyne en vakker dag ;p

    ReplyDelete