Friday, February 25, 2011

Røverkjøp

I den siste tiden har jeg hatt litt ekstra penger å bruke siden jeg har jobba så masse. Den ene jobben betaler meg kontanter hver uke, noe som er skummelt. Men det skal sies jeg har vært veldig flink til å
finne knallgode tilbud!

Folk som kjenner meg vet at jeg har et veldig godt forhold (litt for godt?) til bruktbutikker. Men pytt - så lenge jeg finner gode kupp kan jeg ikke motstå freistinga.

Først og fremst var det jo bilen til $2000, men jeg har funnet andre godsaker:

Denne kjolen fant jeg på bruktbutikken til RSPCA rett oppi gata til den nette sum av $6! 35 kroner det. Legg merke til Donnie som sniker rundt meg. Ser ut som om jeg har hale :D

Dette teppet kosta meg $8 (NOK 45) og bor midlertidig på gjesterommet siden det er for varmt for tepper for tida. (Overskya og 30 varmegrader i dag - måtte bare gni det inn.)

Denne benken kosta meg $15 (NOK 85) og printeren/kopimaskina/faksen var $150 (NOK 850) fra Officeworks. Nå som bedrifta vokser er den superkjekk å ha!

Sist, men ikke minst, har jeg blitt avhengig av Enid Collins - ei bedrift starta av ei amerikansk dame (som merkelig nok het Enid Collins) som på 60-tallet lagde håndlagde vesker. De er rett og slett nydelige! På eBay (evilbay) finnes det mange varianter som selges billig, og jeg fant denne clutchen (i perfekt stand!) til US $35 (NOK 200)!

Ingen stener mangler, glidelåsen er perfekt, ingen hull... Skulle tro ingen hadde brukt den siden 60-tallet!

Jeg sikler etter disse to:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370486538316&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190457237737&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Men det får bli med denne så langt:

1 comment:

  1. Fiiina! Nydelig kjole og for en smekker kropp på frøkena da, hehe! Herlig med slike røverkjøp!:) og så bra at du unner deg noe selv også.

    klem

    ReplyDelete