Tuesday, February 8, 2011

Brisbane Chorale

I morgen skal jeg på korøvelse! Ja! Og det gleder jeg meg veldig til.

Sist jeg var på korøvelse var i oktober sammen med Melbourne University Choral Society (MUCS) og Royal Melbourne Philharmonic Choir (RMP). Like før jul var jeg på audition i Brisbane pga mangelen på gode kor her nede on the Gold Coast. Så i morgen skal jeg offisielt bli medlem av Brisbane Chorale :) Første konsert er Fauré's 'Requiem'. Blir bra.

Her er en link til korets hjemmeside hvis noen er interesserte: http://www.brisbanechorale.org.au/

Kanskje jeg skal starte opp et eget profesjonelt kor i Gold Coast? Neste steg for Credo Music.

2 comments:

  1. Utrolog tøft at du fortsetter med sang! Ikke minst at du har startet din egen business. Jeg har ikke sunget på mange mange år nå. Hadde jo planer om å melde meg inn i et kor her etter hvert men det ble aldri noe av det, litt trist igrunn..

    ReplyDelete
  2. Er bare å gjøre det :) Jo lengere man venter, desto hardere er det å komme inn i rytmen igjen! Men det er veldig godt å kunne satse på musikken gjennom eget firma - gir meg masse inspirasjon og motivasjon!

    ReplyDelete