Monday, February 14, 2011

St Valentine's Day

Jeg er av de som mener Valentines bare er et påskudd for å selge kort, blomster og måltid, men det er uansett koselig å ha en dag man kan skjemme bort den man er glad i med roser. Det har uansett blitt en tradisjon at jeg kjøper roser til Xavier (og ikke den andre veien) fordi han gikk lei av å lete byen rundt etter hvite roser etter de første to årene. Hver bursdag eller Valentines ender jeg opp med roser i alle slags farger - rosa, gul eller oransje - alt annet enn hvite og røde. Haha.

I år bestilte jeg roser fra www.rosesonly.com.au - en tjeneste jeg har brukt tidligere også. Da var det da jeg var i Norge og det var bursdagen til Xavier. De ble bestilt på nettet hvor du også kan legge med en liten beskjed som de skriver på et kort, og så blir de levert på døra.

Her er rosene:

Og her er mannen som rødma og lurte på om de var fra meg eller "hans andre kjæreste" (bloody smartarse) som han sa:


Selv om Valentines har blitt en unnskyldning for folk å sende roser og kort, håper jeg folk gir den de elsker oppmerksomhet ellers i året også. Hvis man elsker noen er det viktig å enten fortelle dem eller vise dem hver dag.

Love you, Xavier <3

2 comments:

  1. Hihi, så koooselig :) Er jo enig i at valentinesday oppfordrer til å bruke litt penger, men det trenger jo ikke å være så mye. Kan jo lage kort og stjele roser fra nabon, lol :P Vi skal ut å spise i kveld vi og se om vi kanksje rekker en film på kino :) Har ordnet med en liten oppmerksomhet til kjæresten jeg også, hihi :)

    Happy V-day you two :)

    ReplyDelete