Friday, February 25, 2011

Lorna Jane

Jeg har lyst til å gifte meg med Lorna Jane. Dama er skummel, men hun kan treningsklær.

www.lornajane.com.au

Verdens beste treningstøy, jeg lover!

Men skummelt er det. Jeg var på Pacific Fair (det lokale kjøpesenteret) for å plukke opp jerntabletter, og gikk tilfeldigvis forbi Lorna Jane. Som jeg sa til dama da hun spurte om jeg trengte hjelp: "Yes, I do. I need help out. I shouldn't be here.. I'm not allowed in here by my partner. If he knew I was here he'd kill me."

SALG HADDE DE OGSÅ!

Endte opp med to ting før jeg sukka tungt og tvang meg selv ut av butikken.

Toppen har innebygd støtte og har sportsbh inni. Deilig farge og herlig materiale som puster og som gjør trening i paradis bedre.

Bak har den crossover justerbare stropper som gjør den veldig behagelig.

Favorittshortsen av alle shortser! Deilig materiale med undershorts som gjør at den ikke sklir, men samtidig er den utrolig deilig å ha på seg. Har samme i sort, men denne undershortsen er samme fargen som toppen. Slik at jeg kan matche på trening (hahaha).

Så nå er det bare å starte med mitt 5-ukers treningsopplegg!

2 comments:

  1. åååh KIRSTI ØNSKER SEG TIL BURSDAG!! :D HEHHE

    ReplyDelete
  2. Gå inn på lornajane.com.au og finn en stil du liker :)

    ReplyDelete