Tuesday, March 1, 2011

Slayer

I helga var jeg og Xavier på festival (Soundwave) i Brisbane. Herlig vær og band som Slayer, Iron Maiden, Queens of the Stoneage, Dimmu Borgir, Primus, Monster Magnet, One day as a lion, Stone Sour, Millencolin, Pennywise og Rob Zombie, verdens beste kjæreste og masse solkrem!

Dagens høydare var (selvfølgelig) Slayer - de gamle gutta skuffer aldri! Og det beste var da jeg logga meg på Facebook tidlig søndags morgen og fant dette bildet på Slayers side:


YAY! Vi så Dimmu Borgir på den samme scenen først og fikk dermed spasere helt opp til andre rad før Slayer begynte å spille! Vi var klar over at det kom til å bli et enormt press så snart konserten begynte, og jeg endte opp med hjernerystelse etter at en idiot (muligens han med sandaler som er opp ned på bildet?) sparka meg i hodet crowd surfing. Tosk. Men metal er metal og det var vel egentlig verdt det!

No comments:

Post a Comment