Thursday, December 1, 2011

1. Desember og pepperkakehus

Jeg kan ikke tro det er 1. desember allerede! Tida flyr :/

Har kjøpt inn sjokolade til min egen julekalender i år siden Xavier ikke er helt fornøyd med at jeg lager julekalender til ham. Grinch, he is. Men da blir det kalender til meg selv <3 I dag har vi dekorert pepperkakehus. Har ikke bakt selv - kudos til IKEA for geniale pepperkaker. Dekorerte med Smarties, Frogs og Killer Pythons, siden det ikke finnes seigmenn her nede. Oh well. Det sitter nå ferdigdekorert på toppen av den høyeste kommoden vi har slik at kattene ikke kan velte det. Krysser fingre og tær uansett...




Nå er det bare å vente på at jula kommer! Julevasken har fremdeles ikke blitt gjort, men det bliiiiir......

1 comment:

  1. fint vettu :) jeg droppa pepperkakehus i år. Ble så mislykka det prosjektet mitt i fjor at jeg bestemte meg for at det ikke var noe for meg, hehe :P

    ReplyDelete